je hra pro 2-8 hráčů, primárně určená pro MultiJoy.
Každý hráč ovládá jednu loď s cílem palbou trefovat a ničit lodě protivníků.
Každý hráč začíná se třemi životy, po jejich vyčerpání se loď potopí.
Hráč se ale může bez omezení a bodového postihu připojit ke hře znova. Dokonce si může vybrat, kde na okraji obrazovky do hry vstoupí.
Loď může vystřelit na každou stranu nezávisle, a to tolika kanóny, kolik životů jí zbývá.
Kanóny se nabíjejí o něco déle, než koule dopadnou do vody.
Střely se pohybují po křivce, která zhruba ve své prostřední třetině překonává výšku lodi, je tedy možné protivníkovu střelu podjet.
Poškozenou loď je možné opravit. Chybějící život je na informačním panelu nahrazen šipkou.
Pro opravu je třeba vychýlit joystick vždy do indikovaného směru. První směr pro opravu je vždy nahoru.
Po šesti úspěšných krocích získá loď život zpátky.
Hra končí po předem zadaném čase.
Konfigurační menu lze ovládat jednak alfanumerickou klávesnicí, jednak konzolovými klávesami Start, Option, Select.
J - Joystick - přepínání módu joysticku. V režimu Standard hra automaticky zapne první dva hráče a zakáže týmovou hru.
G - Game type - přepínání mezi individuální a týmovou hrou.
T - Time - délka hry
M - Map - přepínání mapy
1-8 - aktivace a deaktivace hráče v příslušném slotu. Na začátku jsou všichni hráči deaktivovaní. Libovolný pohyb příslušného joysticku ale daného hráče aktivuje.
H, Help - zobrazení základní nápovědy
Space, Start - start hry Esc, Start - předčasné ukončení hry
Select - posun vybrané položky v menu na další Option - aktivace vybrané položky
Joystick - nastavení jména hráče, výběr týmu v týmové hře. Barva hráče v individuální hře je pevně svázána s číslem slotu a nelze ji měnit.
Po ukončení hry se zobrazí seznam hráčů setříděných podle bodů. V případě týmové hry se zobrazí také finální týmové skóre.
U jednotlivých hráčů jsou také zobrazeny další zajímavé statistiky:
Pts: počet bodů, tj. kolikrát hráč zasáhl protivníka
H: Hits, tj. kolikrát byl hráč zasažen protivníkem
%: efektivita palby, kolik procent z vystřelených střel zasáhlo protivníka
K: Kills, tj. kolikrát hráč zasadil poslední ránu
D: Deaths, tj. kolikrát byla potopena loď daného hráče
R: Repairs, tj. kolikrát hráč úspěšně opravil svoji loď
V každém sloupci jsou také označeny nejlepší a nejhorší dosažené hodnoty. Nejlepší je označena hvězdičkou, nejhorší černou známkou.
Hra vyžaduje 64 kB RAM, a pro hru více než dvou hráčů MultiJoy. Hra nevyužívá stereo úpravu.
Hra podporuje PAL i NTSC, včetně korekce rychlosti a barev.
Hru vytvořil Antonín "R0ger" Holík, a je to první hra na Atari, kterou kdy dokončil. Hurá ! Za vydatné asistence od PG, Bob!ka i Rudly, jednalo se zejména o tipy, rady a nápady. Jakož i dalších členů Atariklubu.cz, jednalo se zejména o testování. Speciální dík pro Nezgara za otestování NTSC.
Hra byla vyvinuta v assembleru MADS s pomocí emulátoru Altirra. Hudba a zvukové efekty jsou dělány v RMT, grafika hlavně v editoru Aseprite.
Úvodní skladba se jmenuje "Sails of Doom", a má i text. Jeho první verš je: "Sails of Doom, Sails of Doom". Více textu se nedochovalo.
Hra obsahuje jednu tajnou mapu.
Slovní vtípky se slovem "koule" během hry jsou krajně nevhodné.