Program a level design:
František Houra
Grafika, hudba a level design:
Zdeněk Eisenhammer
Hra Mind Blast je inspirována doplňkovou hříčkou Mind Bender ve hře Chuzzle Deluxe pro počítače se systémem Windows a dokazuje tak, že pro kvalitní hraní nemusíte mít stroj s gigabajty paměti, několikagigahertzovým procesorem a high-end 3D akcelerátorem.
Grafické provedení využívá možností hardwaru snad úplně do limitu - na obrazovce jsou současně desítky barev, a celkově hra vypadá, jakoby běžela na o třídu lepším hardwaru (pomineme-li, že lepší hardware než Atari XL/XE neexistuje). Vizuální dojem přitom není nadřazen hernímu požitku, takže si rozhodně dobře zahrajete - zvlášť pokud máte rádi logické hry.
Cílem hry je uspořádat barevné kuličky v herním poli do obrazce, který je zobrazen v informačním panelu. Herní pole sestává z matice 6 x 6 různobarevných kuliček. Kuličkami v herním poli lze pohybovat pomocí joysticku - vždy posunujete celým zvýrazněným řádkem nebo sloupcem. S rostoucím číslem úrovně se zvyšuje počet barev v obrazcích a jejich "rozházení" (v prvních úrovních 2 barvy, postupně 3, 4 a v nejvyšších levelech 5 barev). Hra má celkem 150 úrovní a do libovolné z nich se lze dostat zadáním přístupového hesla při startu hry - nemusíte tedy vždy hrát od začátku, ale můžete pokračovat tam, kde jste naposledy skončili.
Hudba ve hře je remakem modulů Strangled Mind (Radix), Stardust Memories (Jester) a Against Time (Lizardking).
START, FIRE - spuštění hry
klávesnice + Enter - zadání a potvrzení hesla
START, FIRE - zahájení hry
joystick, směry - pohyb v herním poli
FIRE + směr - posunutí zvýrazněného řádku nebo sloupce příslušným směrem
START - obnovení výchozího rozložení úrovně
SELECT - přepínání hudba s ekvalizérem / hudba bez ekvalizéru / bez hudby
ESC - ukončení hry (přechod na titulní obrazovku)